Start challenge mei bloemen Allerhande doos

Goedemorgen en welkom terug op mijn blog,

Vandaag kom ik jullie inspireren met deze popup doos. Deze heb ik gemaakt met de Felicia lijn van Craft o' Clock en de mal is van Dutch Doobadoo.

Deze heb ik gemaakt voor de start van de challenge van mei op de groep Allerhande Doos. Deze challenge loopt de hele maand mei en je kan weer meedoen met max 2 creaties. Zet ze wel in het betreffende album, want bij deelname van minimaal 10 verschillende creatievelingen wordt er een leuke prijs verloot.




 

Elke maandag en vrijdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Wordt lid van mijn yt kanaal, er staan daar nog veel meer video's. Een like en een reactie worden ook zeker gewaardeerd.

Kijken jullie weer gezellig mee?

Lieve creatieve groet,
Angela

Reacties