Reminder Allerhande Doos

Hallo hallo en welkom terug op mijn blog,

Vandaag wil ik jullie inspireren met deze reminder. Op de facebookgroup Allerhande Doos loopt de hele maand april een challenge met thema Vintage Mannenkaart in Slimline formaat.

Ik ben aan de slag gegaan met de Mists of Toolboxtown van Craft o' Clock. 




Wil je weten hoe ik hem heb gemaakt? De video is op mijn yt kanaal te bekijken, hieronder vindt je de link:

Vintage Slimline Mannenkaart

Elke maandag en vrijdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Wordt lid van mijn yt kanaal, er staan daar nog veel meer video's. Een like en een reactie worden ook zeker gewaardeerd.

Kijken jullie weer gezellig mee?

Lieve creatieve groet,
Angela

Reacties