Live Creatief met Angela's Hobbycorner thema nieuwe woning

Hallo hallo en welkom terug op mijn blog,

Zondag 21 april heb ik weer een gezellige live gegeven, deze keer niet op facebook maar op mijn yt kanaal.. Dit keer voor reminder van de challenge die de hele maand april loopt. Wat als thema nieuwe woning heeft.

Ik ben deze keer aan de slag gegaan met de Tulip Love van Craft o' Clock en een mal van Dutch Doobadoo. De hexagon easelcard met nummer 470.713.850.



Heb je de live gemist? Hij is nu ook op mijn yt kannaal te bekijken, hieronder vind je de link:

Youtube Live Nieuwe Woning

Elke maandag en vrijdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Wordt lid van mijn yt kanaal, er staan daar nog veel meer video's. Een like en een reactie worden ook zeker gewaardeerd.

Kijken jullie weer gezellig mee?

Lieve creatieve groet,
Angela

Reacties