Unboxing Hey Dude! Craft o' Clock

Hallo hallo,

Oh hebben jullie de nieuwe lijnen van Craft o' Clock ook al gezien. Echt weer geweldig. Ik kon het niet laten om voor deze stoere lijn te gaan.  

Dit zijn de artikelnummers mocht je willen weten:

Paperpad 30x30 cm CC-F31-HD-00
Paperpad 20x20 cm CC-F31-HD-07
Paperpad 20x20 cm basics CC-F31-HD-10
Paperpad 15x5 cm CC-F31-HD-08
Paperpad basics 15x30 cm CC-F31-HD-09
Extra set mix CC-F31-HD-13
Extra set Men's World CC-F31-HD-12
Extra set Men's Hobby CC-F31-HD-11


In deze video laat ik deze lijn aan jullie zien. Wil je het ook bekijken. Hieronder vind je de link:

Hey Dude!

Elke maandag en vrijdag komt er een creatie online. Deze 

maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Wordt lid van mijn yt kanaal, er staan daar nog veel meer video's. Een like en een reactie worden ook zeker gewaardeerd.

Kijken jullie weer gezellig mee?

Lieve creatieve groet,
Angela.


Reacties