Swap Jenine's Mindful Art Inspiration Group

 Goedemorgen,

Welkom terug op mijn blog.

Ik doe niet vaak mee aan een swap/ruil. Maar zo af en toe doe ik dat wel. Zo ook deze keer. Het was in de facebook groep van Jenine's MIndful Art inspiration group. 

Gaat dan vooral natuurlijk om dat je spulletjes van de JMA collecties gebruikt. Mijn swap maatje heeft die van mij inmiddels ook al ontvangen zodoende kan ik hem nu online ook zetten. Ik ben aan de slag gegaan met de nieuwste lijn Victorian Dreams.



Hoe ik hem heb gemaakt kan je nu bekijken op mijn yt kanaal. Hieronder vind je de link:


Elke maandag en vrijdag komt er een creatie online. Deze 

maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Wordt lid van mijn yt kanaal, er staan daar nog veel meer video's. Een like en een reactie worden ook zeker gewaardeerd.

Kijken jullie weer gezellig mee?

Lieve creatieve groet,
Angela


Reacties