Start kerstchallenge op facebook groep Creatief met Angela's Hobbycorner

Goedemorgen,

Welkom terug op mijn blog. Vandaag kom ik jullie inspireren voor de start van de kerstchallenge op de groep Creatief met Angela's Hobbycorner. Deze loopt maandelijks van de 15 t/m de 14e daaropvolgende maand. De kaart heeft een verplichte sketch en een thema waaraan je kaart moet voldoen. Wil je meedoen dan wordt er een album met je eigen naam aangemaakt.

Ik ben weer aan de slag gegaan met de Vintage Christmas van de JMA collection en cardstock is de Jeans van Carddeco.






Het thema van maart is deur of raam. Mag uiteraard ook allebei. De sketch heeft de volgende verpichte maten. We gaan een slimline kaart maken met de volgende maten:

Basis kaart 21x10,5 cm
1e matlaag 20,5x10 cm
2e matlaag 20x9,5 cm
Designpapier 19,5x9 cm
Ook moet er een deur en/of een raam zichtbaar op je creatie zijn.

Verder versieren is uiteraard geheel naar eigen inzicht.

Wil je weten hoe ik hem heb gemaakt? Hieronder de link naar mijn yt kanaal:
 
 
Elke maandag en vrijdag komt er een creatie online. Deze 
maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 
Wordt lid van mijn yt kanaal, er staan daar nog veel meer video's. Een like en een reactie worden ook zeker gewaardeerd.

Kijken jullie weer gezellig mee?

Lieve creatieve groet,
Angela

Reacties