Reminder huisdieren Creatief met Angela's Hobbycorner

Goedemorgen en welkom op mijn blog,

Vandaag wil ik jullie inspireren met deze reminder, voor de challenge op de facebook groep Creatief met Angela's Hobbycorner. De hele maand maart is het thema huisdieren.

Ik ben deze keer aan de slag gegaan met Spring Is Here van mintay. Het is tenslotte inmiddels lente. De mal is van Dutch Doobadoo en heeft nr 470.713.334.




Wil je weten hoe ik hem heb gemaakt? Hier de link naar de video:

Reminder Huisdieren

Elke maandag en vrijdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Wordt lid van mijn yt kanaal, er staan daar nog veel meer video's. Een like en een reactie worden ook zeker gewaardeerd.

Kijken jullie weer gezellig mee?

Lieve creatieve groet,
Angela

Reacties