Live Challenge bekendmaking Creatief met Angela's Hobbycorner thema Huisdieren

Goedemorgen,

Vrijdag 1 maart heb ik weer een gezellige live gegeven op de facebookgroep Creatief met Angela's Hobbycorner. In deze live heb ik het thema van de maand bekend gemaakt. Het thema is huisdieren.

Ik ben met het prachtige Lovely When You read van Craft o' Clock aan de slag gegaan. Als echte dogmom kon ik het niet laten om deze cutie te gebruiken.




Dit is wat ik heb gebruikt:

Paperpad Lovely When You Read CC-C63- LWR-08

Extra Set Lovely When You Read CC-C62-LWR-12

Stickles Crystal SCC01782 

Cardstock Jeans LKK-SC64


Wil je de live terugkijken, dan kan je dat op mijn yt kanaal doen. Hieronder vind je de link:

Live 1 maart Creatief met Angela's Hobbycorner

 Elke maandag en vrijdag komt er een creatie online. Deze 

maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Wordt lid van mijn yt kanaal, er staan daar nog veel meer video's. Een like en een reactie worden ook zeker gewaardeerd.

Kijken jullie weer gezellig mee?

Lieve creatieve groet,
Angela.


Reacties