Happy Spring Knippen en Plakken met Jaap

Hallo hallo en welkom terug op mijn blog,

Vandaag wil ik jullie inspireren met de Happy Spring, Knippen en Plakken met Jaap van Dutch Doobadoo. Ik heb dit in combinatie gedaan met de Pastel Paperpad van Studio Light.





                                    Dit zijn de artikel nummers:

Dutch Doobadoo nr 473.784.003

Pastel Paperpad Studio Light SL-ES-PP05

Wil je weten hoe ik hem heb gemaakt? Hieronder vind je de link:

Happy Spring

Elke maandag en vrijdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Wordt lid van mijn yt kanaal, er staan daar nog veel meer video's. Een like en een reactie worden ook zeker gewaardeerd.

Kijken jullie weer gezellig mee?

Lieve creatieve groet,

Angela 

Reacties