Victorian Dreams made by Angela.

Goedemiddag op deze maandag,

Welkom terug op mijn blog.

Ik kon het niet laten om jullie weer te inspireren met de Victorian Dreams van de JMA Collcection. De snijmal die ik heb gebruikt is ook van Studio Light.



Dit is wat ik allemaal heb gebruikt:
Diecutboekje JMA-VD-DCPP141
Paperpad JMA-VD-DPP139
Snijmal JMA-VD-CD782
Clear Stamp JMA-VD-STAMP611
Paper Flowers JMA-VD-FLOW12
Hempkord JMA-VD-RIB06
Stickles Crystal SGG01782
Vintage Photo Distress Ink TIM19527
Studio Light snijmal SL-ES-CD715

Willen jullie zien hoe ik hem heb gemaakt? Hieronder vind je de link:

Victorian Dreams

Elke maandag en vrijdag komt er een creatie online. Deze 

maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Wordt lid van mijn yt kanaal, er staan daar nog veel meer video's. Een like en een reactie worden ook zeker gewaardeerd.

Kijken jullie weer gezellig mee?

Lieve creatieve groet,
Angela.


Reacties

Een reactie posten