Spring is Here

 Goedemiddag,

Welkom terug op mijn blog.

Nog even en het is al weer lente, ik moet zeggen ik kan niet wachten. Vooral als ik 's morgens wakker wordt en de vogels fluiten al. Om al helemaal in de stemming te komen heb ik dit kaartje gemaakt. 

Ik ben aan de slag gegaan met het prachtige papier van Mintay Spring is Here. De snijmal is van Studio Light uit de Nature Lover.




Dit is wat ik heb gebruikt: Paperpad MT-SPR-11 Paper Elements MT-SPR-LSCE Snijmal Studio Light SL-NL-CD773

Deze kaart heb ik weer filmend gemaakt. Wil je weten hoe ik hem heb gemaakt? Hier is de link naar de video:


Elke maandag en vrijdag komt er een creatie online. Deze 
maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Wordt lid van mijn yt kanaal, er staan daar nog veel meer video's. Een like en een reactie worden ook zeker gewaardeerd.

Kijken jullie weer gezellig mee?

Lieve creatieve groet,
Angela.





Reacties