Reminder Kerst challenge Vintage Christmas

Goedemorgen allemaal,

Welkom op mijn blog.

 Op de groep Creatief met Angela's Hobbycorner, loopt er weer een kerst challenge. Vanaf februari en dan daarop volgend start er een nieuwe challenge op de 15e van de maand. Deze loopt dan als voorbeeld van 15 februari t/m 14 maart. En dan 15 maart begint dan weer een nieuwe challenge. 

Wil je meedoen, geef je dan op in de groep. Je krijgt dan een eigen map met je naam. Daarin kan je dan 1 foto van je creatie in je album plaatsen. Let op wil je meer foto's laten zien, plaats die dan op de groep. Ook deze keer zijn er weer leuke prijzen te winnen.

Zo heeft de maand februari als voorbeeld een sketch en daarbij is het ook verplicht om 3 sneeuwsterren te laten zien op je kerstkaart. Hieronder voorbeeld van de sketch:


De maten die op de foto vermeld staan zijn ook verplicht. Hoe je het verder invult is geheel aan jezelf.

Ik ben weer aan de slag gegaan met het Vintage Christmas van de JMA collectie. Hij blijft geweldig.




Wil je weten hoe ik hem heb gemaakt? Hieronder de link naar mijn yt kanaal:

Elke maandag en vrijdag komt er een creatie online. Deze 

maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Wordt lid van mijn yt kanaal, er staan daar nog veel meer video's. Een like en een reactie worden ook zeker gewaardeerd.

Kijken jullie weer gezellig mee?

Lieve creatieve groet,
Angela.


Reacties