#live 16 februari deel 1 Creatief met Angela's Hobbycorner

Goedemorgen en welkom terug op mijn blog,

Vrijdag 16 februari heb ik weer een gezellige live gegeven op de facebookgroep Creatief met Angela's Hobbycorner. En jaja er zaten weer bloopers in. Ik snij mijzelf natuurlijk in me vinger. Die goed bloedde. Daarom ook mijn excuses voor bloederige doekjes. Maar dat neemt niet weg dat het een gezellige live was.

De live was in het thema van de maand Chocolade.En wist gelijk dat ik met het prachtige papier van Stamperia Coffee and Chocolate aan de slag zou gaan. Want wat is deze lijn prachtig. 

Deze keer is het een 2 delige serie, zondag 18 februari geef ik live deel 2. In deze live heb ik de basis met jullie gemaakt en in deel 2 ga ik hem oppimpen. 


                                                            Dit is wat ik heb gebruikt:

Paperpad Bachkgrounds SBBS94 Ephemera DFLCT35 Linnenkarton Choclade Bruin LKK-SC33

Deel 1 is op mijn yt kanaal te bekijken. Hier is de link:

Live deel 1

Wil je deel 2 gezellig meekijken. Dan is hier de link naar het evenement:

Deel 2 Live

Wordt wel nog lid van de groep als je dat nog niet bent. Dan kan je ook meedoen aan de chat.

 

Elke maandag en vrijdag komt er een creatie online. Deze 

maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Wordt lid van mijn yt kanaal, er staan daar nog veel meer video's. Een like en een reactie worden ook zeker gewaardeerd.

Kijken jullie weer gezellig mee?

Lieve creatieve groet,
Angela.


Reacties