Challenge Allerhande doos thema Holland

Goedemorgen,

Welkom terug op mijn blog.

Vandaag wil ik jullie inspireren voor de lopende challenge op de facebookgroep De allerhande Doos inspireren.

De hele maand februari loopt daar de challenge met thema Holland. Ja soms moet je buiten je comfortzone. En dat is bij mij dan ook deze keer het geval.




Ik ben aan de slag gegaan met Emma's Kaartenkit 008 Holland en de tekenmal Rawr van DutchDoobadoo. Deze heeft als nummer 470.784.232.

Deze heb ik met de camera aan gemaakt. Hij is dan nu ook te bekijken op mijn yt kanaal. Hier is link naar de video:

link

Aan de challenge kan je weer meedoen met max 2 creaties. Zet ze wel in het betreffende album, want alleen dan doe je mee voor een leuke prijs. Deze wordt pas bij deelname van 10 verschillende creatievelingen. Wordt nog wel lid van de facebookgroep. Is namelijk wel zo handig.

Hieronder link naar de groep:

Facebookgroep Allerhande Doos 

Elke maandag en vrijdag komt er een creatie online. Deze 

maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Wordt lid van mijn yt kanaal, er staan daar nog veel meer video's. Een like en een reactie worden ook zeker gewaardeerd.

Kijken jullie weer gezellig mee?

Lieve creatieve groet,
Angela.


Reacties