Bohemian Hearts easelkaart

Goedemorgen allemaal,

 Welkom terug op mijn blog. Oohh ja ik weet zeg het vaker. Maar soms kan je gewoon heel erg verliefd worden op een lijn. Nou dat had ik dus met Bohemian Hearts van Prima Marketing. Wow deze is zo gaaf!!!

Ik heb er een easelcard meegemaakt. Ook ben ik aan de slag gegaan met de nieuwste distressink van Tim Holtz scorche timber. Wat een mooie dondere kleur bruin.







 Dit heb ik gebruikt:
Dit is wat ik heb gebruikt: Ephemera 664169 Prima Flowers 668297 en 668310 Stickers 664206 Say it in Crystals 664213 Paperpad 15x15 cm 664138 Chipboard Stickers 664152

Deze creatie heb ik weer met camera aan gemaakt. Wil je zien hoe ik hem heb gemaakt? 
Hier is de link:


Elke maandag en vrijdag komt er een creatie online. Deze 
maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Wordt lid van mijn yt kanaal, er staan daar nog veel meer video's. Een like en een reactie worden ook zeker gewaardeerd.

Kijken jullie weer gezellig mee?

Lieve creatieve groet,
Angela.


Reacties