ATC kaart Victorian Dreams

 Goedemiddag allemaal,

Welkom terug op mijn blog. 

OOhh hebben jullie hem al gezien of ook al in huis. Wat is deze lijn toch geweldig!!!! Echt iets voor mij.

In deze serie zit ook spulletjes zoals stansen waarmee je te gekke atc kaartjes kan maken. 






Dit is wat ik gebruik heb:

Diecut boekje JMA-VD-DCPP141
Paperpad JMA-VD-DPP139
Paperpad JMA-VD-DPP138
Paperpad JMA-VD-MPP140
Lint JMA-VD-RIB05
Stempel JMA-VD-STAMP611
Waxbead JMA-VD-WAX14
Snijmal JMA-VD-CD783

Deze heb ik weer met camera aan voor jullie gemaakt. Hier vind je de link naar de video:

ATC kaart met Victorian Dreams

Elke maandag en vrijdag komt er een creatie online. Deze 
maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Wordt lid van mijn yt kanaal, er staan daar nog veel meer video's. Een like en een reactie worden ook zeker gewaardeerd.

Kijken jullie weer gezellig mee?

Lieve creatieve groet,
Angela.


Reacties