Start Challenge Creatief met Angela's Hobbycorner thema winter

Goedemrogen,

Welkom terug op mijn blog.

Als eerste allemaal happy new year!! Ik wens iedereen een mooi en gezond 2024. En natuurlijk ook veel hobbyplezier. Ik hoop jullie dan ook weer allemaal te inspireren met mooie creaties.

Op 1 januari mag ik ook weer de start van de challenge op de facebookgroep Creatief met Angela's Hobbycorner. Het thema is voor de maand Winter. Ook al zou je het niet zeggen als je naar buiten kijkt terwijl het toch echt winter is.





Ik ben aan de slag gegaan met Sturdy Winter van Amy Design. Op mijn youtubekanaal kan je zien hoe ik hem heb gemaakt.

Dit is de link naar de tutorial:

Sturdy Winter

Elke maandag en donderdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Ben je nog geen lid van mijn kanaal zal ik zeggen doen! Er staan nog veel meer lives en tutorials online.

Veel plezier met het kijken van deze gezellige live.

Lieve creatieve groet,

Angela.  

Reacties