Knippen en Plakken met Jaap love!!

Goedemorgen,

Welkom terug op mijn blog.

Hebben jullie de nieuwste Knippen en Plakken met Jaap van Dutch Doobadoo al gezien!? Hij is echt geweledig en voor het bijpassende glittersetje. 







In deze set zitten ook weer 3 tekenmallen bij. Ik ben deze keer aan de slag gegaan met de hart. Hoe ik deze super leuke funfold kaart heb gemaakt? Dat laat ik je zien in deze tutorial. 

Hier de link naar de video:

Knippen en Plakken met Jaap

Elke maandag en vrijdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Ben je nog geen lid van mijn kanaal zal ik zeggen doen! Er staan nog veel meer lives en tutorials online.

Veel plezier met het kijken van deze gezellige live.

Lieve creatieve groet,

Angela.  

Reacties