1e live Youtube 2 januari

 Goedemorgen,

Welkom terug op mijn blog.

Als eerste wens ik iedereen de beste wensen voor 2024, hoop voor iedereen op een mooi hobbyjaar. En uiteraard dat ik jullie veel mag inspireren.

Door alle updates merk ik steeds meer dat de lives via Facebook niet meer zijn wat het is. Erg jammer, ik zit al langer eraan te denken om lives te gaan geven via youtube. Spontaan als ik ben dacht ik, kom laat ik 2 januari live gaan. Nou er waren een aantal opstart problemen. Op de 1 of andere manier kon ik mijn camera niet draaien (daar ging het me ook om). Maar het werd een gezellige live en we namen wat mis ging voor lief.

Ik ben aan de slag gegaan met het mooie Craft o' Clock papier Lovely When You Read. Wow wat is dat mooi zeg! Ik als echt leesfreak moest deze serie uiteraard hebben. De snijmal is een mal van Crealies.




De live kan je bekijken op mijn youtube kanaal.

Hier de link:

Live 2 januari op youtube

Elke maandag en vrijdag (eerst was donderdag), komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Ben je nog geen lid van mijn kanaal zal ik zeggen doen! Er staan nog veel meer lives en tutorials online.

Veel plezier met het kijken van deze gezellige live.

Lieve creatieve groet,

Angela.  

Reacties