1e kerst kaart 2024 Vintage Christmas

Goedemorgen,

Welkom terug op mijn blog.

Vandaag kom ik jullie inspireren met mijn eerste kerstkaart van 2024. Deze keer ben ik weer aan de slag gegaan met het Vintage Christmas van de JMA Collection.






 Wil je weten hoe ik hem gemaakt heb? Ik heb hem weer filmend gemaakt.

Hier de link naar de tutorial:

1e Kerstkaart 2024

Elke maandag en vrijdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Ben je nog geen lid van mijn kanaal zal ik zeggen doen! Er staan nog veel meer lives en andere video's online.

Kijken jullie weer gezellig mee?

Lieve creatieve groet,

Angela.  

Reacties

  1. Heel mooie kaart, bedankt om mee te doen, groetjes Darline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten