Reminder de Allerhande Doos korte challenge

Goedemorgen,

Welkom terug op mijn yt kanaal.

Vandaag wil ik jullie inspireren voor de korte challenge op de facebookgroep de Allerhande Doos.

Deze loopt t/m 15 december en heeft als thema kerstster.

Ik ben aan de slag gegaan met het prachtige Vintage Christmas papier en een tekenmal van Dutch Doobadoo nr 470.784.041.



De tutorial is ook op mijn yt kanaal te bekijken.
Hier de link:

Reminder korte challenge met thema Kerstster

 Elke maandag en donderdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Ben je nog geen lid van mijn kanaal zal ik zeggen doen! Er staan nog veel meer lives en tutorials online.

Veel plezier met het kijken van deze gezellige live.

Lieve creatieve groet,

Angela. 

Reacties