Reminder challenge Creatief met Angela's Hobbycorner met vrij thema

Goedemorgen,

Welkom terug op mijn blog.

 Op de groep Creatief met Angela's Hobbyccorner, loopt nu challenge met een vrij thema. Met deze creaties wil ik iets anders laten zien dan een kaart. Want je creatie mag en kan bij een vrij thema van alles zijn.

We kennen het allemaal wel, je naald van je lijmflesje kwijt zijn. Geloof me als ik aan de hobby ben gebeurd het mij continu. Vandaar ook deze kralen hanger. 





In een shortvideo laat ik hem jullie zien. 

Hieronder vind je de link naar mijn yt kanaal:

Hanger lijmflesje

 Elke maandag en donderdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Ben je nog geen lid van mijn kanaal zal ik zeggen doen! Er staan nog veel meer lives en tutorials online.

Kijken jullie gezellig mee?

Lieve creatieve groet,

Angela. 

Reacties