Live 22 december Creatief met Angela's Hobbycorner 12 cards of Christmas thema ronde kaart

Goedemorgen,

Welkom terug op mijn blog.

Vrijdag 22 december ben ik op de facebook groep weer live geweest. De live was voor de 12 cards of christmas. Helaas de laatste dit ivm te weinig animo. Terwijl er wel veel hadden aangemeld. En ook omdat het DT team heel veel energie gedaan heeft om elke maand, te inspireren.

Tijdens deze live ben ik aan de slag gegaan met het prachtige Vintage Christmas van de Jenines Mindfulart Collection. Ja weet het, maar hij blijft zo mooi! Ik heb er weer een easelcard van gemaakt. De snijmal is van Marianne Design met nr LR0677





De gezellige live is nu op mijn yt kanaal te bekijken.

Hier de link naar de live:

Live 22 december 12 Cards of Christmas

Elke maandag en donderdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Ben je nog geen lid van mijn kanaal zal ik zeggen doen! Er staan nog veel meer lives en tutorials online.

Veel plezier met het kijken van deze gezellige live.

Lieve creatieve groet,

Angela.  

Reacties