Romantic Botanic

Goedemorgen allemaal,

Welkom terug op mijn blog.

Alweer de laatste dag van november, deze keer wil ik jullie inspireren met deze prachtige speciaal voor jou creatie. 

Ik ben aan de slag gegaan met het prachtige designpapier van Craft o' Clock Garden of Harmony. De snijmal is al een oudere mal van Studio Light. De Romantic Botanic gaat om nr STENCILRB58.




De tutorial is op mijn yt kanaal te bekijken.

Hier de link:

Romantic Botanic

Elke maandag en donderdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Ben je nog geen lid van mijn kanaal zal ik zeggen doen! Er staan nog veel meer lives en tutorials online.

Veel plezier met het kijken van de tutorial.

Lieve creatieve groet,

Angela. 

Reacties