Live Allerhande Doos 1 november thema Shakerkaart

 Goedemorgen,

Alweer 2 november, wow wat gaat de tijd toch snel zeg. De wintertijd is ook alweer begonnen.

Voor de challenge op de groep De Allerhande Doos heb ik op 1 november weer een gezellige live gegeven. Deze was voor de start van de challenge van november met thema shakerkaart. Ik blijf ze super leuk vinden en heb er al regelmatig 1 gemaakt. 

Om in de wintertijd te blijven ben ik aan de slag gegaan met de Sturdy Winter van Amy Design. Wow wat is die geweldig!! De mal is de dome van Studio Light.





De live is nu ook te bekijken op mijn yt kanaal.

Hier de link:

Live 1 november

De challenge loopt de hele maand november, je kan weer meedoen met max 2 creaties. Plaats ze wel in het betreffende album. Alleen dan doe je mee voor een leuke prijs. De prijs wordt verloot bij deelname vanaf minimaal 10 verschillende creatievelingen.

Hier de link naar de facebookgroep:

De Allerhande Doos

Elke maandag en donderdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 
Ben je nog geen lid van mijn kanaal zal ik zeggen doen! Er staan nog veel meer lives en tutorials online.

Veel plezier met het kijken van deze live.

Lieve creatieve groet,

Angela. 

Reacties