#waxzegels Unboxing waxset Studio Light

 Goedermorgen allemaal,

Welkom terug op mijn blog.

Alweer maandag waarom gaat het weekend altijd zo snel. Mijn vakantie is ook weer voorbij, vandaag mogen we weer een avonddienst draaien. Ik vind het heerlijk om vakantie te hebben, maar ook weer fijn om aan het werk te gaan.

Vandaag laat ik jullie geen inspiratie zien. Maar wie weet inspireer ik je wel om ook waxzegels te maken. Er zijn inmiddels al veel meer yt filmpjes te vinden. In deze tutorial laat ik jullie mijn eigen persoonlijke bevindingen zien. Ik weet dat er meer mogelijkheden zijn. 

Ik kan jullie iig vertellen ik ben super enthousiast en er zullen nog veel zegels gaan volgen.



De tutorial is op mijn yt kanaal te bekijken.

Hieronder tref je de link:

Waxzegels

Elke maandag en donderdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Ben je nog geen lid van mijn youtube kanaal en mijn blog, zal ik zeggen doen. Er staat nog veel meer online. Een reactie en een like wordt ook zeker gewaardeerd.

Veel plezier met het kijken van deze tutorial.

Lieve creatieve groet,

Angela. 

Reacties