Shakercard Vintage Christmas

Goedemorgen allemaal,

1 Dag later dan je van mij gewend bent. Is alweer vrijdag en dat betekend weekend voor de deur. Maar ook de einde van mijn vakantie. Maandag mag ik weer aan de bak met een avonddienst. Maar moet wel zeggen heb ook wel weer zin om aan het werk te gaan. Heb een heerlijke vakantie gehad met veel leuke dingen gedaan en super lieve mensen weer ontmoet.

Maar ik wil jullie wel deze super gave shaker laten zien. Ik kan jullie vertellen ik ben er verliefd op. Deze keer ben ik weer aan de slag gegaan met de Vintage Christmas en een tekenmal van Dutch Doobadoo.



De creatie heb ik ook weer filmend voor jullie gemaakt en is ook nu op mijn yt kanaal te bekijken.
Hier de link naar de tutorial:


Elke maandag en donderdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 
Ben je nog geen lid van mijn kanaal zal ik zeggen doen! Er staan nog veel meer lives en tutorials online.

Veel plezier met het kijken van deze tutorial.

Lieve creatieve groet,

Angela. 

Reacties