Reminder challenge Creatief met Angela's Hobbycorner thema matting

Goedemorgen allemaal,

Vandaag kom ik jullie weer inspireren voor de reminder, van de challenge op Creatief met Angela's Hobbycorner. Deze maand is het thema matting.

Ik ben aan de slag gegaan met het designpapier van Craft o' Clock Garden of Harmony.

Mijn basiskaart is 15x15 cm.




Basiskaart: kaart vierkant, dit is verplicht maten mag jezelf weten.

Matting 1: (voorbeeld je kaart is 15x15 cm) 14,5x14,5 cm

Matting 2: cardstock 14,5x3 cm, design papier 14x2,5 cm

Matting 3: cardstock 8x2,5 cm design papier 7,5x2 cm

Matting 4: cardstock 5x5 cm, designpapier 4,5x4,5 cm

plaatje

tekst


De tutorial is op mijn yt kanaal te bekijken.

Hier de link:

Tutorial

Voor de challenge kan je met max 2 creaties meedoen, zet ze wel in het betreffende album. Want dan maak je kans op een leuke prijs. Bij deelname van 10 verschillende creatievelingen wordt er een leuke prijs verloot. En de winnaar heeft ook de mogelijkheid om voor 3 maanden gastdesigner te zijn in een gezellig team.

Ben je nog geen lid van de facebookgroep, zou ik zeggen doen! is een erg gezellig groep waarbij we elkaar ook kunnen inspireren.

Creatief met Angela's Hobbycorner

Elke maandag en donderdag komt er een creatie online, die ik ook regelmatig filmend maak. Ben je nog geen lid van mijn youtube kanaal of van mijn blog. Zou ik dat zeker doen, er komen ook regelmatig lives die ik geef op facebook online.

Hebben jullie nog ideeen die jullie graag willen zien, laat het me weten door een reactie of stuur mij een mail.

Veel plezier met het kijken van deze tutorial.

Lieve creatieve groet,

Angela

Reacties