Live Post It On Joan's Hobbywereld 26 oktober

 Goedemorgen,

Welkom terug op mijn blog.

Donderdag 26 oktober heb ik een 1e live gegeven op de groep Post It On Joan's Hobbywereld. 

Was erg leuk om te doen en ook wel weer spannend tegelijk. Ik als echt koffieleut wou weer na overleg met Joan uiteraard weer met de koffie grinder aan de slag. In combinatie met Creative Craftlab en Dutch Doobadoo. Heb ik dit super cute Jeans slimline kaart gemaakt.





De live is nu ook op mijn yt kanaal te bekijken.
Hier de link:


Elke maandag en donderdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 
Ben je nog geen lid van mijn kanaal zal ik zeggen doen! Er staan nog veel meer lives en tutorials online.

Veel plezier met het kijken van deze live.

Lieve creatieve groet,

Angela. 



Reacties