Live de Allerhande Doos 18 oktober thema gnome

 Goedemorgen,

Woensdag 18 oktober heb ik weer een gezellige live gegeven op de facebook groep de Allerhande Doos. Deze was voor de lopende challenge met thema gnome.

Ik ben aan de slag gegaan met een oudere tekenmal van Dutch Doobadoo en met het geweldige papier van Craft o' Clock.








De live is ook te bekijken op mijn youtubekanaal.

Hier de link:

Live Allerhande Doos 18 oktober

De challenge loopt de hele maand augustus, je kan meedoen met max 2 creaties. Plaats ze wel in het betreffende album. Alleen dan doe je mee voor een leuke prijs.

Hier de link naar de facebookgroep:

De Allerhande Doos

Elke maandag en donderdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 
Ben je nog geen lid van mijn kanaal zal ik zeggen doen! Er staan nog veel meer lives en tutorials online.

Veel plezier met het kijken van deze tutorial.

Lieve creatieve groet,

Angela. 

Reacties