Live Creatief met Angela's Hobbycorner challenge thema matting

Goedemorgen,

Pff het is nu echt herfst zeg, vooral die wind maakt het zo koud. 

Zondag 14 oktober heb ik weer een gezellige live gegeven op de groep Creatief met Angela's Hobbycorner. Dit keer was thema van de maand matting. Het leuke hiervan is dat je zelf je kaart kan invullen. Matting is ook wel matten. Ik ben aan de slag gegaan met het mooie designpapier van Craft o' Clock Autumn Beauty.

Wat verplicht was in de challenge is, dat het een vierkante kaart moest zijn. En nog een aantal mattings.

basiskaart: kaart vierkant, dit is verplicht maten mag jezelf weten
Matlaag 1 (voorbeeld is je basis kaart 15x15 dan is deze 14,5x14,5 cm)
matting 2. cardstock 14,5x3 cm, design papier 14x2,5 cm
matting 3 cardstock 8x2,5 cm, design papier 7,5x2 cm
matting 4 cardstock 5x5 cm, design papie\ 4,5x4,5 cm
plaatje
tekst
Ik heb er een easelkaart meegemaakt.








De gezellige live is nu ook op mijn youtube kanaal te bekijken.
Hier de link naar de live:
Live Creatief met Angela's Hobbycorner



Voor de challenge kan je met max 2 creaties meedoen, zet ze wel in het betreffende album. Want dan maak je kans op een leuke prijs. Bij deelname van 10 verschillende creatievelingen wordt er een leuke prijs verloot. En de winnaar heeft ook de mogelijkheid om voor 3 maanden gastdesigner te zijn in een gezellig team.

Ben je nog geen lid van de facebookgroep, zou ik zeggen doen! is een erg gezellig groep waarbij we elkaar ook kunnen inspireren.

Creatief met Angela's Hobbycorner

Elke maandag en donderdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 

Ben je nog geen lid van mijn kanaal zal ik zeggen doen! Er staan nog veel meer lives en tutorials online.

Veel plezier met het kijken van deze gezellige live.

Lieve creatieve groet,

Angela. 

 

Reacties