Live Creatief met Angela's Creaties made by Darline Maes

Goedemorgen allemaal,

Vandaag geen inspiratie van mijzelf. Maar van Darline Maes, die deze gezellige live gaf op de facebookgroep Creatief met Angela's Hobbycorner.

Op de facebook groep loopt momenteel een nieuwe challenge t/m 31 oktober. Deze maand is het thema matting. In deze gezellige live legt Darline uit hoe het allemaal gaat.








De maten van de matting zijn:

Basis kaart bijvoorbeeld 15x15 cm

Matlaag 1 bijvoorbeeld 14,5x14,5 cm

Matting 2

Cardstock 14,5x3 cm, designpapier 14x2,5 cm

Matting 3

Cardstock 8x2,5 cm, designpapier 7,5x2 cm

Matting 4

Cardstock 5x5 cm, designpapier 4,5x4,5 cm

tekst 

plaatje

De maten zoals hierboven vermeld die ben je verplicht aan te houden, wat de gelegenheid of wel designpapier is geheel aan jou. We zijn dan ook heel erg benieuwd naar jullie creaties.

De live is ook op mijn yt kanaal te bekijken.

Hier is de link:

Live Darline Maes 4 oktober

Voor de challenge kan je met max 2 creaties meedoen, zet ze wel in het betreffende album. Want dan maak je kans op een leuke prijs. Bij deelname van 10 verschillende creatievelingen wordt er een leuke prijs verloot. En de winnaar heeft ook de mogelijkheid om voor 3 maanden gastdesigner te zijn in een gezellig team.

Ben je nog geen lid van de facebookgroep, zou ik zeggen doen! is een erg gezellig groep waarbij we elkaar ook kunnen inspireren.

Creatief met Angela's Hobbycorner

Elke maandag en donderdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 
Ben je nog geen lid van mijn kanaal zal ik zeggen doen! Er staan nog veel meer lives en tutorials online.

Veel plezier met het kijken van de tutorial.

Lieve creatieve groet,

Angela. 

Reacties