#morgana fantasy Funfold kaart voor Joan's Hobbywereld

 Goedemorgen allemaal,

Alweer maandag en ook weer de start van een nieuwe maand. Hebben jullie dat ook, kom soms tijd te kort in een dag. Nou ik wel. 

Vandaag kom ik jullie ook weer inspireren met deze mooie funfold stepperkaart. Deze heb ik gemaakt voor Joan's Hobbywereld, echt een super leuke winkel is dat. Je kan het niet bedenken of ze hebben het wel en anders vraag het, misschien kan ze het voor je bestellen.






Alle spulletjes die ik gebruik zijn bij Joan's Hobbywereld te bestellen.


De tutorial is nu ook op mijn yt kanaal te bekijken:


Veel plezier met het kijken van de tutorial.

Elke maandag en donderdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 
Ben je nog geen lid van mijn kanaal zal ik zeggen doen! Er staan nog veel meer lives en tutorials online.

Veel plezier met het kijken van deze gezellig live.

Lieve creatieve groet,

Angela.







Reacties