#Reminder De Allerhande Doos challenge thema Vlinder

 Hallo allemaal,

Wat leuk dat je weer op mijn blog komt kijken. Vandaag wil ik jullie inspireren voor de korte challenge op de facebookgroep De Allerhande Doos. Deze challenge heeft als thema Vlinder en loopt t/m 15 september. 

Je kan meedoen met max 2 creaties. Bij minimale deelname van 10 verschillende creatievelingen, wordt er een leuke prijs verloot. Plaats je creaties wel in het betreffende album, alleen dan doe je mee voor de prijs.











Deze materialen heb ik gebruikt: Dutch Doobadoo 470.713.846 Dutch Doobadoo witte gesso JMA collection Feelings of Freedom Diecutboekje JMA-FOF-DCB41 Paperpad JMA-FOF-PP85 Linnen Cardstock Card Deco Stone LKK-SC63

Hier een link naar de facebook groep De Allerhande Doos:

De Allerhande Doos

De tutorial is op mijn youtubekanaal te bekijken.

Vlinder

Elke maandag en donderdag komt er een creatie online, die ik ook regelmatig filmend maak. Ben je nog geen lid van mijn youtube kanaal of van mijn blog. Zou ik dat zeker doen, er komen ook regelmatig lives die ik geef op facebook online.

Hebben jullie nog ideeen die jullie graag willen zien, laat het me weten door een reactie of stuur mij een mail.

Veel plezier met het kijken van deze tutorial.

Lieve creatieve groet,

Angela


Reacties