#reminder Challenge Creatief met Angela's Hobbycorner thema dieren

 Goedemorgen op deze maandagmorgen,

Vandaag kom ik jullie inspireren voor een challenge op de facebookgroep Creatief met Angela's Hobbycorner. Dat deze keer als thema Dieren heeft.

Tijdens de live van 17 september, heb ik een slimline enveloppe gemaakt. En daar hoort natuurlijk ook een kaart bij. Ook bij deze creatie ben ik aan de slag gegaan met het DIY block Vintage Roses.





De tutorial is op mijn kanaal te bekijken.

Hieronder de link:

Slimline kaart

Indien je de live nog/wil kijken, hij staat op mijn youtube kanaal.

Hieronder de link:

 Live 17 september Creatief met Angela''s Hobbycorner

Voor de challenge kan je met max 2 creaties meedoen, zet ze wel in het betreffende album. Want dan maak je kans op een leuke prijs. Bij deelname van 10 verschillende creatievelingen wordt er een leuke prijs verloot. En de winnaar heeft ook de mogelijkheid om voor 3 maanden gastdesigner te zijn in een gezellig team.

Ben je nog geen lid van de facebookgroep, zou ik zeggen doen! is een erg gezellig groep waarbij we elkaar ook kunnen inspireren.

Creatief met Angela's Hobbycorner

Elke maandag en donderdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 
Ben je nog geen lid van mijn kanaal zal ik zeggen doen! Er staan nog veel meer lives en tutorials online.

Veel plezier met het kijken van de tutorial.

Lieve creatieve groet,

Angela.

Reacties