Live gastdesigner Darline Maes in Creatief met Angela's Hobbycorner

 Goedemorgen allemaal,

Alweer zaterdag wat is de week voorbij gevlogen zeg.

Vrijdag 15 september heeft gastdesigner Darline Maes een gezellige live gegeven in de groep Creatief met Angela's Hobbycorner. Zij is aan de slag gegaan met de oxides van Tim Holtz. In deze live legt zij uit wat je er mee kan doen.

Deze live is voor de lopende challenge op de groep die als thema Dieren heeft




Indien je de live gemist hebt, hij is vanaf nu ook op mijn youtube kanaal te bekijken.

Hieronder vind je de link naar de gezellige live:

Live gastdesigner Darline Maes

Voor de challenge kan je met max 2 creaties meedoen, zet ze wel in het betreffende album. Want dan maak je kans op een leuke prijs. Bij deelname van 10 verschillende creatievelingen wordt er een leuke prijs verloot. En de winnaar heeft ook de mogelijkheid om voor 3 maanden gastdesigner te zijn in een gezellig team.

Elke maandag en donderdag komt er een creatie online, die ik ook regelmatig filmend maak. Ben je nog geen lid van mijn youtube kanaal of van mijn blog. Zou ik dat zeker doen, er komen ook regelmatig lives die ik geef op facebook online.

Hebben jullie nog ideetjes die jullie graag willen zien, laat het me weten door een reactie of stuur mij een mail.

Veel plezier met het kijken van deze tutorial.

Lieve creatieve groet,

Angela. 

Reacties