#JeninesMIndfullartCollection Romantic Moments #Bedankkaartje Deel 1

 Goedemorgen op deze warme maandag morgen,

Wat leuk dat je weer op mijn blog komt kijken.

Zijn jullie het warme weer goed doorgekomen? Hebben jullie nog leuke dingen met het mooie weer gedaan? Het was voor mij weer een werkweekend, maar deze keer vroege dienst dus gelukkig nog wel kunnen genieten.

De maandag betekend ook weer inspiratie dag. Veel van jullie hebben van mij wel eens bedank kaartjes ontvangen, dat was voor het een of ander. Zo stuur ik naar mijn gastdesigners bijvoorbeeld, als de 3 maanden voorbij zijn. Een bedankkaartje. Ik verstuur ze dan ook regelmatig. Zo kwam ik dus op dit idee. Wat het uiteindelijke idee wordt?

Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de Romantic Moments van de Jenine's Mindfull Art Collection.




Dit zijn de maten die ik heb gebruikt. LET OP! Deze keer is het in inches.

Cardstock BXH 5 1/2x 4 1/2 inch

Designpapier BXH 5 1/8x4 1/8 inch

De tutorial is nu ook op mijn yt kanaal te bekijken.

Bedank Kaartje Deel 1

Elke maandag en donderdag komt er een creatie online, die ik ook regelmatig filmend maak. Ben je nog geen lid van mijn youtube kanaal of van mijn blog. Zou ik dat zeker doen, er komen ook regelmatig lives die ik geef op facebook online.

Hebben jullie nog ideetjes die jullie graag willen zien, laat het me weten door een reactie of stuur mij een mail.

Veel plezier met het kijken van deze tutorial.

Lieve creatieve groet,

Angela.

Reacties