#Live De Allerhande Doos thema vintage

 Goedemorgen allemaal,

Donderdag 24 augustus heb ik weer een live gegeven in de facebookgroep De Allerhande Doos. Dat was voor de lopende challenge van de maand augustus, dat als thema vintage heeft. Echt wat voor mij dus.

Op het creaspektakel had ik een super leuke stempel gekocht en wist dan ook direct dat ik hier mee aan de slag wou. Voor de rest ben ik in mijn eigen voorraad gaan kijken wat ik allemaal zou willen gebruiken. Nou de keus was genoeg.



Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt:

Marianne Design

Snijmal LR0258

Paperpak Nostalgic Pictures PK9117

Studio Light Shabby Chic stansvel EASYSL380

JMA collection

A6STANSBLOK04

A6STANSBLOK03

Vintage Photo Tim Holtz Distressink

Parels

Organzalint

De live is inmiddels ook op mijn youtube kanaal te bekijken.

Live 24 augustus De Allerhande Doos

De challenge loopt de hele maand augustus, je kan meedoen met max 2 creaties. Plaats ze wel in het betreffende album. Alleen dan doe je mee voor een leuke prijs.

Hier de link naar de facebookgroep:

De Allerhande Doos

Veel plezier met het terugkijken van de live.

Lieve creatieve groet,

Angela.

Reacties