#DutchDoobadoo Craftykit Slimline Kerstkatje

 Goedemorgen allemaal,

Alweer maandag en dat houdt in, weer inspiratiedag. Tijdens het filmen van deze creatie was het warm weer, dan zou je toch niet denken aan een kerstkaart. Maar ja je kan ze niet genoeg hebben.

Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de nieuwste Dutch Doobadoo Craftykit Slimline Kerstkatje. De kerstmuts is ook van DDBD.

Deze artikelen heb ik gebruikt: Dutch Doobadoo Craftykit Slimline Kerstkatje 473.005.051 Dutch Doobadoo Kerstmuts 470.784.261 Studio Light Perfect Snow SL-ES-SNOW01 Studio Light Rhinestones SL-ES-RS02 Cardstock kerstgroen Vintage Photo distressink Tim Holtz




Hieronder vind je de link naar de tutorial:


Elke maandag en donderdag komt er een creatie online, die ik ook regelmatig filmend maak. Ben je nog geen lid van mijn youtube kanaal of van mijn blog. Zou ik dat zeker doen, er komen ook regelmatig lives die ik geef op facebook online.

Hebben jullie nog ideetjes die jullie graag willen zien, laat het me weten door een reactie of stuur mij een mail.

Veel plezier met het kijken van deze tutorial.

Lieve creatieve groet,

Angela. 


Reacties