#Condoleance kaart With Sympathy

 Goedemorgen allemaal,

Hebben jullie nog vakantie? Of alweer druk aan het werk. Het is alweer donderdag, wat gaat de tijd toch snel. En donderdag is weer inspiratiedag.

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met artikelen van Marianne Design. Voor mijn doen is dit heel simpel. Dit keer een witte kaart, een condoleance kaart. Helaas heb je soms deze kaarten ook nodig.



Op cardstock en de inkt na is alles wat ik gebruikt heb van Marianne Design.

De volgende artikelen heb ik gebruikt:
Snijmal LR0300 Serenity IT614 Versafine Vintage Sepia With Sympathy clearstamp CS0928 Wit cardstock eigen voorraad.

De tutorial is ook op mijn youtube kanaal te bekijken.
Hier is de link naar de tutorial:


Elke maandag en donderdag komt er een creatie online, die ik ook regelmatig filmend maak. Ben je nog geen lid van mijn youtube kanaal of van mijn blog. Zou ik dat zeker doen, er komen ook regelmatig lives die ik geef op facebook online.

Hebben jullie nog ideeen die jullie graag willen zien, laat het me weten door een reactie of stuur mij een mail.

Veel plezier met het kijken van deze tutorial.

Lieve creatieve groet,

Angela. 



Reacties