#Autumn Beauty Craft o' Clock Reminder challenge Creatief met Angela's Hobbycorner

 Goedemorgen allemaal,

Op deze maandagmorgen, kom ik jullie inspireren voor een reminder. Dit is voor de challenge van de maand augustus, dat als thema heeft beterschap/opkikker.

Op het creasprektakel 19 augustus, heb ik het prachtige Autumn Beauty gekocht van Craft o' Clock. Jullie snappen vast wel dat ik daar wel mee aan de slag moest. De snijmal is van Studio Light, deze heb ik ook op het creaspektakel gekocht. Het is geen grote kaart en past dan ook in een gewone enveloppe.




De gebruikte materialen zijn:

Craft o' Clock Autumn Beauty
Studio Light
Posca marker
Tim Holtz Vintage Photo
Rhinestones

De tutorial is op mijn youtubekanaal te bekijken.
Hier de link naar de tutorial:


Elke maandag en donderdag komt er een creatie online, die ik ook regelmatig filmend maak. Ben je nog geen lid van mijn youtube kanaal of van mijn blog. Zou ik dat zeker doen, er komen ook regelmatig lives die ik geef op facebook online.

Hebben jullie nog ideeen die jullie graag willen zien, laat het me weten door een reactie of stuur mij een mail.

Veel plezier met het kijken van deze tutorial.

Lieve creatieve groet,

Angela



Reacties