#Vintage Live Creatief met Angela's Hobbycorner challenge juli

 Hallo allemaal,

Wat leuk dat je weer op mijn blog komt kijken.

Zondag 16 juli heb ik weer een gezellige live gegeven op de facebookgroep Creatief met Angela's Hobbcyorner. Voor de challenge van juli met een vrij thema. 

Ik ben aan de slag gegaan met het prachtige Romantic Moments van de Jenines Mindfull Art Collection. De tekenmal is van Dutch Doobdoo.

Voor de challenge kan je met max 2 creaties meedoen, zet ze wel in het betreffende album. Want dan maak je kans op een leuke prijs. Bij deelname van 10 verschillende creatievelingen wordt er een leuke prijs verloot. En de winnaar heeft ook de mogelijkheid om voor 3 maanden gastdesigner te zijn in een gezellig team.





De live is nu ook op mijn youtubekanaal te bekijken.

Link naar de live op youtube:

Live 16 juli

Ben je nog geen lid van de facebookgroep, zou ik zeggen doen! is een erg gezellig groep waarbij we elkaar ook kunnen inspireren.

Facebookgroep Creatief met Angela's Hobbycorner

Elke maandag en donderdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 
Ben je nog geen lid van mijn kanaal zal ik zeggen doen! Er staan nog veel meer lives en tutorials online.

Veel plezier met het kijken van deze gezellig live.

Lieve creatieve groet,

Angela.

Reacties