#Summer challenge De Allerhande Doos

 Goedemorgen allemaal,

Wat leuk dat je weer komt kijken op mijn blog.

In de facebookgroep De Allerhande Doos, loopt de hele maand juli een challenge met thema Zomer. Je zou het soms niet zeggen maar we hebben al wat mooie dagen gehad met heerlijk weer. Maar ook al een echte zomer storm. 

Om in zomersferen te blijven heb ik deze reminder voor de challenge gemaakt, ik ben aan de slag gegaan met het DIY Block Seaside van Studio Light. Echt super mooi blok. De tekenmal die ik heb gebruikt is van Dutch Doobadoo van de nieuwste collectie van Juli.




Deze creatie heb ik weer filmend voor jullie gemaakt.
Hier de link naar het yt filmpje:

Gebruikte materialen:

Studio Light DIY Block Seaside SL-ES-DCB42
Dutch Doobadoo tekenmal 470.784.242    
Vintage Photo
Rhinestones Studio Light

Deze challenge loopt t/m 31 juli. Je kan met max 2 creaties meedoen. Ze wel in het betreffende album, alleen dan doe je mee naar een leuke prijs. Deze wordt verloot bij deelname van 10 verschillende creatievelingen.


Elke maandag en donderdag komt er een creatie online. Deze maak ik ook regelmatig filmend en die zal dan op mijn youtube kanaal terug te kijken. 
Ben je nog geen lid van mijn kanaal zal ik zeggen doen! Er staan nog veel meer lives en tutorials online.


Reacties