#Reminder Workshop De Allerhande Doos

 Hallo allemaal,

Wat leuk dat je weer op mijn blog komt kijken. Vandaag wil ik jullie inspireren voor de lopende foto workshop op de groep De Allerhande Doos.

4 juli ben ik in deze gezellige groep live geweest en heb daarin deze mooie creatie gemaakt. In de groep loopt de gehele maand juli een foto workshop, in deze live heb ik de workshop uitgelegd en deze creatie gemaakt. Ik ben aan de slag gegaan met Inner Peace van de JMA Collection.




Je kan met de challenge meedoen met max 2 creaties, zet ze wel in het betreffende album. Bij 10 verschillende creatievelingen gaat er een prijs uit. Je doet alleen mee voor de prijs als je je creaties in het album hebt geplaatst.

Hier een link naar de live op mijn youtube kanaal:

Youtube live

Hieronder een link naar de gezellige facebook groep:

https://www.facebook.com/groups/471248994352313

Veel plezier met het terugkijken van de live en veel plezier met het maken van deze workshop.

Lieve creatieve groet,

Angela.

Reacties