#Christmas tag, 12 Cards of Christmas live Creatief met Angela's Hobbycorner 1 juli

 Goedemorgen allemaal,

Op deze maandag morgen. Wat leuk dat je weer op mijn blog komt kijken. Zaterdag 1 juli ben ik in de facebookgroep Creatief met Angela's Hobbycorner weer live geweest. Dit keer voor de start 12 Cards of Christmas, waar ik het thema van deze maand bekend maakte. 

Maand juli heeft het als thema gebruik een strik op je creatie.

Ik ben aan de slag gegaan met een oudere lijn van Prima Marketing Sugar Cookie Christmas, van Frank Garcia. Met echt mijn kleuren! De tag heb ik al vaker gebruikt is van Studio Light.




Hier link naar de gezellige live:


12 Cards of Christmas is een extra challenge op de facebookgroep, die het hele jaar doorgaat. Wat houd het dan in. 

We kunnen het allemaal wel, kerstkaarten. De 1 maakt het ze het hele jaar door, de ander moet in november/december nog flink aan de bak. Daarom hebben we dit bedacht. Elke maand maak je een kaart waarbij wel een thema aan zit. Op de groep heb je een eigen album (met je eigen naam uiteraard), daarin plaats je dan je kerstkaart van die maand. Uiteraard mag je meerdere maken dat is helemaal aan jou. Maar 1 plaats je in je album. Aan het einde van het jaar heb je dan 12 kaarten in je album staan.

Het zijn simpele thema's waar iedereen aan mee kan doen. In januari gaat het dt 3 winnaars kiezen, ik weet nu al dat dat heel erg moeilijk gaat worden.

Ben je nog geen lid van de facebookgroep. Zeker doen. Hieronder tref je een link naar de groep:

 

Veel plezier met het kijken van deze gezellige live.

Lieve creatieve groet,
Angela.
    


Reacties