#Sketch JMA Collection Facebookgroep De Allerhande doos

 Goedemorgen allemaal,

Wat leuk dat je weer op mijn blog komt kijken. Sinds kort ben ik nieuw lid van het DT team van de facebookgroep de Allerhande Doos. Een gezellige groep met elke maand een challenge. Regelmatig zal er ook een foto workshop op de groep gegeven worden. Ik zal het huidige DT team zoveel mogelijk ondersteunen. Dit zal ik oa doen met tutorials opnemen en met lives. 

Dit is dan ook de eerste tutorial voor de groep. Dit is voor de lopende challenge die als thema sketch heeft. Deze challenge loopt t/m 30 juni. Je kan meedoen met max 2 creaties, bij 10 verschillende creatievelingen die meedoen. Zal er een leuke prijs verloot worden. Zet daarvoor je creaties wel in het betreffende album, alleen dan doen ze mee voor de prijs.

Ik ben aan de slag gegaan met een wat oudere lijn van de Jenines Mindfull Art Collection, maar hij is niet minder mooi het designpapier.






Hieronder link naar de tutorial:

Tutorial Challenge

Veel plezier met het kijken van de tutorial.


Lieve creatieve groet,

Angela.

Reacties