#JMA Collection reminder easelkaart Creatief met Angela's Hobbycorner

 Goedemorgen allemaal,

Gezellig dat jullie weer op mijn blog komen kijken. Gelukkig is het al wat minder warm.

Maar we mogen nog niet klagen, de zomer is net begonnen hopelijk krijgen we een mooie zomer.

Zondag 25 juni ben ik weer live geweest in de groep Creatief met Angela's Hobbycorner. Dat was voor de challenge van  de maand juni. Dat als thema deze maand maak een easelkaart heeft. Verder is het helemaal vrij als het maar een easelkaart is. 

Voor de reminder van deze maand wil ik jullie dit voorbeeld die ik voor de live had gemaakt nog aan jullie laten zien.  Ik ben aan de slag gegaan met een al wat oudere lijn van de JMA collection maar hij is er niet minder mooi om hoor.






Met de challenge kan iedereen weer met max 2 creaties meedoen. Bij minimale deelname van 10 verschillende creatievelingen, gaat er een leuke prijs verloot worden. Zet je creaties daarvoor wel in het betreffende album. Alleen dan doen ze mee voor de prijs. 
Hier een link naar de facebookgroep:


Hier vind je link naar de gezellige live:


Veel plezier met het terugkijken van de gezellige live.

Lieve creatieve groet,

Angela.

Reacties