#Congratulations vintage kaart Vintage Roses

Hallo hallo,

Wat leuk dat ik je weer op mijn blog komt kijken. Dit keer een echte Angela kaart die ik filmend voor jullie heb gemaakt. 

Ik ben dit keer aan de slag gegaan met het DIY Block Vintage Roses van Studio Light waarmee ik dit vintage kaartje heb gemaakt.




                                                                   Gebruikte artikelen:

Studio Light DIY Block Vintage Roses SL-ES-DCB44

Studio Light DIY Block Vintage Tickets SL-ES-MC01

Studio Light JMA Essentials Backgrounds paperpad JMA-ES-PP79

Tim Holtz Distress ink Vintage Photo

Studio Light Rhinestones SL-ES-RS04

Marianne Design Vintage Lace

Parels uit eigen voorraad


De link naar mijn youtube kanaal:

Congratulations


Elke maandag en donderdag zijn vaste inspiratiedagen, waar altijd een inspiratie voor jullie online komt. Wist je dat ik ook een eigen youtube kanaal heb? Ik maak mijn creaties regelmatig ook filmend.  

Veel plezier met het kijken van de tutorial.

Liefs en creatieve groet Angela.

Reacties