#Moederdag project deel 2 Creatief met Angela's Hobbycorner

  Hallo hallo,


Leuk dat je weer kijkt op mijn blog. Op de groep Creatief met Angela's Hobbycorner ben ik met een moederdag project bezig. Deze maak ik met jullie in meerdere delen en doe dat tijdens live evenementen. 

Mijn eigen moeder moet ik helaas al 14 jaar missen en ik mis haar nog elke dag. Als ze nog had geleefd had ik voor haar iets speciaals gemaakt. Dit project is dan ook speciaal voor iedereen. Die nog een moeder heeft, of net als ik haar moet missen. Maar kan uiteraard ook voor iemand anders zijn die heel speciaal voor je is. En op deze dag speciaal in het zonnetje wilt zetten.


1 mei heb ik de pagina's gemaakt.






Hier de link naar de live:

link youtube kanaal

Veel plezier met het kijken van de live.

Liefs en creatieve groet Angela.

Reacties