#Design team Boekenvoordeel

 Hallo hallo,

Eindelijk mag ik jullie het goede nieuws vertellen!! Per 1 mei zit ik in het designteam van Boekenvoordeel. 


Oh wat was het moeilijk om dat voor me te houden. 20 April hadden we een eerste team meeting op het hoofdkantoor van Boekenvoordeel. Was erg leuk om iedereen te leren kennen, we hebben een super leuk team bij elkaar. 

We hebben allemaal onze vaste dag dat we onze creaties laten zien en ook de dag dat we live gaan. Voor mij zal dat de woensdag zijn. 10 mei om 19.00 uur zal ik als DT lid mijn eerste live gaan geven.

Tijdens de meeting hebben we een super pakket mee gekregen om iedereen te inspireren. Ik heb daarvan een unboxingvideo opgenomen. Die komt zo snel mogelijk online, hou jullie dus nog even in spanning.


Wil je ons volgen dan kan je Boeken voordeel volgen op facebook. Hier is de link naar de groep:


Zie ik jullie ook op de groep?

Liefs en Creatieve groet Angela.


Reacties